Termeni si Conditii
Cumpararea produselor de pe site-ul herbalrom.ro implica in mod automat, acceptarea acestor termeni si conditii
Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie al fotografiilor sau a setarilor monitorului tau. de asemenea, pot aparea mici diferente de design al materialului, ca urmare a faptului ca acestea sunt lucrate manual.
Clientii herbalrom.ro vor fi intotdeauna informati daca un produs este sau nu este in stoc, daca se poate aduce la comanda, in cat timp se va prelucra si in cat timp va ajunge la ei. Aceste informatii vor fi transmise prin e-mail sau telefon. Imaginile cu produsele, ofertele, preturile si concursurile pot fi schimbate in prealabil, fara o notificare specifica. Produsele comercializate prin intermediul herbalrom.ro sunt produse noi.
Modalitati de plata
Prin ramburs – cu ridicarea coletului de la Poştă sau de la Curierat. La ridicarea coletului de la Poștă sau de la curier veți achita contravaloarea produselor comandate (plus taxele de expediere).
Direct/cash (numai in Iasi) – Modalitate disponibila doar in Iasi, cu ridicarea directa a produselor.
Modificări si corectari
Ne rezervam dreptul, de a efectua schimbari in orice moment cu privire la continutul site-ului herbalrom.ro, politica, termenii si conditiile de utilizare, fara a fi necesara o notificare prealabila catre utilizatori in acest sens, desi vom fi atenti sa anuntam clientii despre aceste modificari. Utilizatorul herbalrom.ro are obligatia de a verifica in mod regulat termenii si conditiile de utilizare. In cazul in care nu este de acord cu modificarile aduse acestora, va inceta utilizarea site-ului. Daca utilizatorul continua sa foloseasca site-ul, se considera ca este de acord cu modificarile efectuate.
Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de redactare, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server. Nu ne asumam responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul si nici nu garantam faptul ca site-ul, serverul sau e-mailurile expediate de herbalrom.ro nu contin virusi sau alte componente daunatoare, desi vom face tot posibilul ca acest lucru sa nu se intample.
Dispute si conflicte. Drept aplicabil. Litigii
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul herbalrom.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Prin folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) site-ului, utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de utilizare de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si herbalrom.ro. Pentru orice defect constatat in urma cumpararii unui produs de pe site-ul herbalrom.ro, cumparatorul poate solicita, conform HG 665/1995 (Art. 5, 6), repararea sau inlocuirea produsului defect. Aceasta se va face in urma prezentarii produsului de catre cumparator si a constatarii de catre un reprezentant al herbalrom.ro a defectului reclamat. Orice litigiu aparut intre Clienti si herbalrom.ro va fi rezolvat pe cale amiabila. Avand in vedere ca scopul nostru este de a avea tot timpul clienti satisfacuti, daca ai probleme legate de o comanda, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail: contact@herbalrom.ro
Politica de returnare
Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile de la primirea produsului. Legea specifica in mod clar ca returnarea produselor in acest caz se face pe cheltuiala acestuia, dar pentru ca tot timpul dorim sa oferim mai mult clientilor nostri, returanarea produselor nedorite sau neconforme se va face pe cheltuiala noastra, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut si expedierea, la adresa la care a fost trimisa comanda. Inainte de a returna produsele, te rugam sa ne contactezi la adresa de email contact@herbalrom.ro si sa mentionezi in mesaj numarul comenzii din care doresti sa returnezi produse. In maximum 15 de zile de la data returnarii vei primi contravaloarea comenzii sau produselor returnate. Coletele returnate fara notificare scrisa prealabila nu vor fi acceptate.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, semne de purtare, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Returnarea banilor se va face doar in contul bancar specificat de catre client in notificarea trimisa.
Conditii de returnare
Conform legii, termenul în care puteți returna produsele comandate online este de 10 de zile. Dacă produsul comandat nu este ceea ce v-ați dorit îl puteți returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (minus cheltuielile de transport) într-un interval de maxim 10 de zile de la data primirii pachetului. Regula de mai sus se va aplica numai în cazul în care produsele sunt într-o stare perfectă, fără urme ale utilizării, cu etichetele originale și în ambalajul original. Este necesară și dovada achiziției – copia facturii.
De menționat că se va returna numai contravaloarea produsului fără cheltuielile de livrare. Garanția de retur se oferă pentru deficiențe neimputabile consumatorului, cu condiția respectării recomandărilor de utilizare și întreținere. Produsele pot fi returnate sau schimbate cu alte produse. Produsul se repară, se înlocuiește sau se oferă contravaloarea lui. Produsul returnat trebuie să indeplineasca anumite criterii:
- Sa fie în stare perfectă, în ambalajul originală.
- Cutia produsului trebuie ambalată corespunzator, altfel va fi refuzată.
In cazul reclamațiilor
În cazul unei reclamații vă rugăm sa vă adresați echipei magazinului online, cu o cerere în scris, prin email la adresa contact@herbalrom.ro. Dacă sunt probleme legate de conținutul pachetului sau de factură vă rugăm să ne contactați în maxim 3 zile de la primirea coletului. Este posibil să mai și greșim, dar ne străduim să rezolvăm și să reducem pagubele la minim.